وقتی آنالایزر بیمارستان خلوص اکسیژن را ۱۲۰ ٪ نشان می دهد !

تجربه ی دیگری که مایل هستم خدمتتون عرض کنم این است که روزی به بیمارستانی مراجعه کردم دستگاهی را نصب کرده بودند که گاز اکسیژن تولید میکرد , من متوجه ی آنالایزری شدم که به صورت دیجیتال روی دستگاه تولید اکسیژن نصب شده بود . [ مشکل آنالایزر بیمارستان ]

دیدم این آنالایزر عددی بالای ۹۶ درصد را نشان میدهد در حالی که با مطالعه ای که راجع به کارکرد این دستگاه داشتم این نکته برای من جای تعجب داشت چون حداکثر خلوصی که این دستگاه ها میتوانستند بدهند ۹۶ درصد بود  و آن دستگاه در آن لحظه خلوص بالای ۹۷ درصد را نشان میداد.

من از مسئول سانترال سوال پرسیدم که چه دستگاه خوبی برای شما نصب شده و گازی که به شما میدهد  چه کیفیت خوبی دارد , آن شخص نادانسته گفت اگر عصر بیایید اینجا این دستگاه را ببینید حدود ۱۱۵ , ۱۲۰ درصد را نشان میدهد. برای من بسیار جای تعجب داشت که چطور امکان دارد گازی که ما اصلا اجازه نداریم و نمیتوانیم تولید کنیم ,حتی معتبرترین تولید کنندگان گاز در دنیا جرات نمیکنند که بگویند گاز تولیدی ما عدد ۱۰۰ است . [ مشکل آنالایزر بیمارستان ]

فقط میتوانند بعد از عدد ۹۹ درصد و بعد از اعشار, پنج , سه یا شش تا ۹ بگذارند ولی جرات نمیکنند بگویند گاز ما به عنوان یک تولید کننده ۱۰۰ درصد خلوص دارد, چه برسد که این دستگاه ۱۱۳ درصد را در این لحظه نشان میداد .

این موضوع برای من تجربه ی خیلی جالبی بود و بهشون تذکر دادم که دستگاهی که برای شما نصب شده است یقینا کالیبره نیست , خواهش میکنم به مسئول مربوطه که این دستگاه را برای شما آورده و نصب کرده بفرمایید بیایند آنالایزرش را برای شما کالیبره کنند.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *