خلوص ۹۹٫۹۹۹ ٪ گاز اکسیژن !

در ادامه ی تجربیات سالیان گذشته به یکی دیگر از تجربیات تعجب برانگیز خود [ خلوص ۹۹٫۹۹۹ ٪ گاز اکسیژن ] اشاره میکنم . یکی از خریداران به ما مراجعه کرد و اظهار کرد کارخانه ای به ما نامه ای داده و گواهی ای مبنی بر اینکه من به شما اکسیژنی  میدم و روی سربرگ کارخانه اش هم این موضوع را قید کرده بود و به مشتری داده بود که خلوص گازی که تولید میکنم و به شما میدهم ۹۹/۹۹۹ درصد است و شما با اطمینان میتوانید این گاز را استفاده کنید.

من از ایشون پرسیدم گازی که با این خلوص به شما میدن میشه بفرمایید چه قیمتی خریداری کردید؟ آن زمان یک عدد بسیار بسیار نازل و ناچیزی فرمودند , به طور مثال عدد را ۲۰۰۰ تومن گفتن.من گفتم اگر شما این گاز را با چنین خلوصی ۲۰۰۰ تومن خریدید من خواهش میکنم این گاز را برای بنده هم با این خلوص تهیه بفرمایید , اما من آمادگی این را دارم که به جای ۲۰۰۰ تومن از شما  حدود ۵۰۰۰۰ تومن بخرم .

ایشون خیلی تعجب کردن در مقابل این اظهار نظر بنده .پرسیدن چرا با این قیمت ؟ گفتم ایشون به شما گواهی داده که من همچین خلوصی را به شما تحویل میدهم و در سربرگشون هم نوشتن , در واقع یک مدرک دادن .اگرایشون قادر به تولید همچین گازی هستن با چنین قیمتی , بنده حاضرم هر یک سیلندرش را ۵۰۰۰۰ تومن بخرم و شما اینجا سود بسیار خوبی خواهید برد .

گفتن بیشتر کنجکاو شدم بدانم مسئله چیست, گفتم دوست عزیز , کسی که خلوص ۹۹٫۹۹۹ ٪ گاز اکسیژن را مدعی تولیدش است که فعلا در ایران تولید نمیشود, خیلی خیلی پارامترهای مهمی را باید رعایت کند و وقتی چنین گازی تولید میشود, حتما از یک مرجع بسیار بسیار معتبر باید یک گواهی تایید شده ای داشته باشد که قیمت آن گواهی تایید شده برای آن سیلندر احتمالا از گاز داخل آن سیلندر گرانتر تمام میشود.اگر بخواهید از یک مرجع معتبری تهیه کنید که گواهی داشته باشد.

 

 

آن زمان که ایشون راجع به این موضوع صحبت میکردن آن گاز وارداتی بود و خلوص ۹۹/۹۹۹ به عنوان یک گاز مرجع, گاز آزمایشگاهی ویا گاز کالیبره از خارج از ایران وارد میشد.در همان موقع هم  این گاز بالای ۵۰۰ یا ۶۰۰ هزار تومن قیمت داشت که کارخانه ی همکار ما در کمال اعتقاد و اطمینان به خودش همچین گواهی را دست مصرف کننده داده بود که من همچین گازی با این مشخصات را به شما میفروشم.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *